[OT] Komerce - prodam notebook Dell D600 (a dalsi veci)

Středa Říjen 7 08:27:07 CEST 2015

Přátelé,

mám přebytečný notebook Dell Latitude D600, veterán, ale zachovalý, řekl
bych "držák".

Výhoda je, že má všechna možná rozhraní, tj. COM, LPT, bluetooth, infrared,
2x USB, PCMCIA slot (s drobnou vadou vyhazování karet, ale jinak je
funkční), s-video TV výstup, wifi 54Mbit, 1Gbit LAN, modem, smartcard
čtečka a vysoké rozlišení displeje 1400x1050.

Panty displeje drží, klávesnice je kompletní, nic není zničené nebo
roztřískané, bytelná konstrukce (např. víko je hliníkové). Jen je ošoupaná
barva na víku, což je pro D600 typické, ta barva n

Je odpojený trackpoint a ztracená gumová čepička. Osobně jsem to nikdy na
žádném notebooku nepoužíval a navíc mi přišlo, že to blblo - někdy si
kurzor myši utíkal, kam chtěl, tak jsem to odpojil a od té doby se to
nestalo.

Harddisk má na konci několik vadných sektorů, tak je tam partition o něco
menší, aby se ta oblast nepoužívala (cca 96GB místo 100GB).

Fotky mám na aukru:
http://aukro.cz/dell-latitude-d600-d610-1-5ghz-1gb-100gb-i5715567524.html

Dál mám na prodej harddisky 2,5", 320GB PATA (největší, jaký se v 2,5"
formátu a PATA rozhraní dělal), 160GB SATA a 110GB SATA (bohužel s nějakými
vadnými sektory) a zánovní diktafon Olympus, viz opět aukro:
http://aukro.cz/listing/user/listing.php?us_id=4804602

Ještě mám PCMCIA kartu s 2xUSB 2.0, nevyčnívá ze slotu, tj. může být trvale
v notebooku, tu na aukru nemám, cena 290 Kč.

Děkuji za pozornost.

Pavel Kadečka.