[!!Mass Mail]Re: ze sa na to uz nevyserem...

Středa Říjen 7 00:13:35 CEST 2015

Ta úroveň školství asi odpovídá tomu, co tvrdí moji kamarádi. Až se na
to naše generace definitivně vykašle, nebude nikdo, kdo by v té práci
pokračoval. Je to pro mě nepochopitelné.
Já jsem jako diplomku dělal měřič voltampérových charakteristik ledek,
což bylo komplikované tím, že rozsah proudu byl přes 6 řádů. Na dolním
konci rozsahu se to lovilo v šumu, max. proud se to musel měřit
impulzně. Celé to bylo z TTL logiky, u toho připojený analogový
souřadnicový zapisovač. Dělal jsem to samosřejmě celé, od návrhu
zapojení ( FETový operák se dělal z bipolárního + 2x KF520 na vstupu)
přes kreslení a výrobu desky až po oživení. Předpokládal jsem že
diplomky se dělají stále v podobném stylu...

Anděl