[!!Mass Mail]Re: ze sa na to uz nevyserem...

David Belohrad david na belohrad.ch
Úterý Říjen 6 21:00:10 CEST 2015

Já mám stejné zkušenosti jako Balu a pan  Burian.  Bohužel ještě o patro
výš v sekci doktorátu.  Nestačil jsem se divit když mi jeden nejmenovaný
profesor na plzeňské elektrotechnice psal email v tom stylu,  že chápe že
práce "má určité nedostatky, ale že každý má prý právo na obhajobu své
práce a proto práce musí projít a jestli bych prý ještě nezvážil
přehodnocení svých závěrů v oponentském posudku."  tak jsem se nechal
ukecat jenom na základě toho, že jsem tomu pánovi napsal,  že pokud tato
úroveň práce vyhovuje nárokům na studenty kladeným Elektro fakultou v
Plzni,  tak mu ten favor udělám.  takže jsem závěr přepsal z "nedoporučuji"
 na  "doporučuji s velkými vyhradami".  Co myslíte, že se nakonec stalo?

Nemá to úroveň!

D.