u slona trochu zmatek v suplickach

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Říjen 6 08:40:46 CEST 2015

Aha, jasne.

Ja to pozeram na caxapa.ru/codebook . Paci sa mi, ze sa tam tie kody daju
doplnat uzivatelmi, oni tiez aktivne "vykradaju" vsetky ostatne databazy
vratane tych firemnych kde to je v nejakej databazoidnej forme zverejnene.
Vsimnite si napriklad, ze to 8O obsahuje BFS20 - to som tam doplnil vcera
ja... ;-)

Inak tych mailov je niekedy fakt vela. Dost vela casu travim v aute; bolo
by fajn mat nejaky pristroj ktory by mi ich cital... :-)

wek