Re: OT: kde je zádrhel?

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Říjen 5 21:36:27 CEST 2015

Původní zpráva ze dne 5.10.2015 od Lukas Burda:

> Já to beru jako příležitost k nějakému rozšíření obzorů, jak to
> chodí. Opravdu jsem si nemyslel, že dostanu 3D tiskárnu za 1800.
> Také čím dřív ho napráskáme tím dřív zmizí. Zatím jsem mu odepsal,
> že je mi to jedno, čím to poslal a že původní cenu respektuju a 15
> dolarů nechci.

Takových podvodníků je tam spousta, oni jen tak nezmizí. Tento to
udělal velmi okatě, nasbíral tisíc objednávek, vybral přes 100 tisíc
dolarů a teď zkouší, jestli někoho nachytá. Přežívají tam ale i další,
kteří si půjčují peníze, zboží neposílají, posílají fejkové trackingy,
zkoušejí vybrat stovky dolarů na svůj PayPal apod. Nikdo je neruší,
prostě jedou dál.

Já mám průběžně několik set dolarů rozpůjčovaných takovým Číňanům,
protože dlouho trvá, než se na to přijde a reklamuje. Například už asi
půl roku se snažím koupit jednu součástku a nedaří se to. Opravdu
všichni, kteří ji prodávají, jsou podvodníci. Už jsem ji objednal
nejméně 15x. Možná se tím i baví a mají z toho legraci, tohle mi jeden
exot napsal:

Happy together, we've played five minutes give you satisfaction
points, please give us respond to reviews!

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz