[OT] Posta po 1002 ;)

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Říjen 5 21:08:00 CEST 2015

To se u nás s mojí poštou stávalo taky.
Pošťák se na to prostě vys*al a vůbec u tebe nebyl.
Já to vyřešil dost jednoduše, bydlím na samotě a poslal jsem oficiální
žádost, že mi nechodí letáky distribuované poštou.
Pak se najednou pošťákovi hodilo si na mne vzít číslo a volat (teda spíš
SMS a nebo prozvánění, ale i to se cení) mi každou zásilku předem a ptát
se, jestli jí má nechat rovnou a nebo se má pokusit jí nacpat do schránky.