u slona trochu zmatek v suplickach

Pondělí Říjen 5 17:25:58 CEST 2015

Ach jo. V TME pokud je jeden typ od různých výrobců, si ještě mohu
vybrat výrobce. Holt chtěl jsem to mít rychle, tak jsem si pro to dojel
do Prahy :-( Už před 20 lety jsem jezdil do GESu pro kondenzátory 1n
NPO, protože u chobota na prodejně neměli tušení, co to je za hmotu.
Nějak se asi stále nedaří složitou situaci řešit ...
Anděl