u slona trochu zmatek v suplickach

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Říjen 5 16:57:14 CEST 2015

 5.10.2015, 16:40:01

U polozek s malym obratem, maji pravdepodobne kotouc jen na centralnim
skladu, a na prodejny posilaji jen patricne kousky pasky.
A je nozne, ze u nekterych polozek, nemaji cely kotouc ani
centrala, ev. po odmotani zbytku pasku jej vyhodili.
A nelze vyloucit ani to, ze prodejce mlzi, nebot, kdyby priznal, ze
vam prodal neco jineho, vy byste vec reklamoval a reklamace by treba
mohla  znamenat zaporne body v nejakem vnitrofiremnim hodnoceni.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz