Fwd: STM CUBE - zkusenosti

Jan Smrz jan.smrz na email.cz
Pondělí Říjen 5 09:56:02 CEST 2015

S tim HAL/Cube je to proste tak, ze pokud vase pouziti periferie je stejne, jako
zamysleli autori, tak to je zcela bezproblemove.
Pokud to ale chcete trochu jinak, ohyba se to uz hure.

Ja jsem na svem projektu dopadl tak, ze na vetsinu periferii pouzivam HAL. Ale
treba UART "postaru" pres registry, protoze prijem je tam resen dost neprilis
stastne.

Vesmes jsem s tim ale spokojen, skoro vic nez s SPL.

J.S.