RG(B) LED ovladana jednim "dratem"?

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Říjen 4 15:19:38 CEST 2015

Měl bych dvě řešení:

1. Změnit význam vodičů na GND, LED1 a LED2.

2. Mezi GND a +5V dát dělič 1:1, LEDky zapojit antiparalelně, jeden konec na
dělič, druhý na třetí drát.

PH

-------------------
From: Bosak
V jednom projektu jsem pro externi optickou signalizaci puvodne pocital jen
s jednou LED (sviti/blika)tim jak pribylo funkci by se sikla alespon
dvoubarevna signalizace. Bohuzel je jiz stavebne instalovan trojzilovy kabel
+5V , zem a jeden ovladaci pro puvdodni jednobarevnou LED, delka kabelu cca
3-4m.

Pri premysleni jak na to me napadlo, pouzit PIC10F200. Pokud se nepeltu ma 4
pouzitelne vyvody na tri by se pres R RGB a na posledni ovladaci "drat".
Prijde mi to jako solidni reseni, az si rikam, ze urcite nejsem
prvni,ktereho to napadlo a rikam si, ze nekde bude propracovany projet
podobneho reseni.
Poradite?

Vim ze existuji primo led s WS2811 http://goo.gl/nDqbBR, ale ja potrebuji
reseni,ktere lze osadit do panelu jako signalizacni LED a drzak na SMD5050
jsem zatim nevidel a pak do LED s IC WS2811 je treba data cpat 30x za
vterinu coz mi prijde na siglalizacni LED jako ne uplne idelani reseni. S
vlastnim protokolem by se dalo resit refrest treba 1x za x vterinu nebo pri
zmene signalu na LED.

Nema to zatim rozmysleno, ani stran reseni ani bezpecnosti takoveho reseni,
zkratka neresil jste nekdo podobny problem?