OT: kde je zádrhel?

Bosak bosorka.p na seznam.cz
Neděle Říjen 4 14:51:34 CEST 2015

Od: Bosak <hw-list na list.hw.cz>
Předmět: OT: kde je zádrhel?

Zpráva:
Ja myslim, ze nikde , tady je jiny vytvor toho pana a jsou tam i fotky z jeho dilny, plastove dily lisuje a jede ve velkem, + aktualne ma slevu z 250 na tech 100
http://goo.gl/cDyXrO
V kazdem pripade jak pise ta, nejelvnejsi verze je pouze na AL profilech, verze s ocelovym linearnim vedenim jsou drazsi.
Nejsem zrovna priznivec techto 3D tiskeren,ale tech 100-200$ jsme ochten obetovat a pokusit se strojek predelat na tisk pomoci vosku ( tisk ztracenych forem pro odlevani).
Dejte vedet zada se mu chystate psat stran podrobnosti a presnosti, pokud ne vecer mi napisi a poreferuji pokud odpovi. Asi bych do toho sel, pokud by presnost odpovidala mim predstavam
Pavel

--
This e-mail was sent from a contact form on Info365.cz (http://www.info365.cz)