Re: OT Zajímavá porucha zesilovače

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Sobota Říjen 3 13:20:01 CEST 2015

Dobry den,

prave v poslednom cisle Elektoru v rubrike Retronic bola popisana zavada
jedneho predzosilnovaca, ktory sumel. Sumeli oba kanaly rovnako,
pricinou bola zasumena zenerka v napajani. Kedze vVam to robia oba
kanaly, hladal by som pricinu v zdroji.
Ako pisete, kondenzator uz bol nacaty, ten by som vymenil v kazdom pripade.
Dalsia vec, co moze sposobit taketo rusenie, su usmernovacie diody.
Pripojte ku kazdej z nich keramicky kondenzator 10nF.

Richard Kaliciak