OT Nejsou ty diesely v os. autech proste uz moc zastarale?

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Říjen 2 22:59:00 CEST 2015

 2.10.2015, 22:44:34

Lode jedou vetsinu casu na max vykon, nebo kousek pod nim. Jejich
motor se navrhuje na cestovni rychlost, vykonova rezerva pro rychle
predjizdeni, nebo rozjezd do kopce jaksi neni potreba.
U auta je to o naturelu ridice, nekto jede brzda-plyn k podlaze-brzda,
ale vetsina lidi spise vetsinu cesty absolvuje na 1/4 plynu, neb i
mene.
U te vami zminovane lodi, jaka cast vykonu je spotrebovana k pohonu a
jaka na zabavu ? Totez, pokud jde o pocet lidi na palube, kolik by
jich tam mohlo byt, kdyby tam nybylo 5 bazenu, 33 posiloven a
koncertni sal ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz