OT Nejsou ty diesely v os. autech proste uz moc zastarale?

balu na home balu na home
Pátek Říjen 2 21:58:58 CEST 2015

mne to tiez nesedi, tento argument je pouzity v kazdej jednej diskusii
:-) A vzdy zdoraznuju ze je to 10 najvacsich, alebo 13 najvacsich alebo
podobne.

Ked si vezmeme priemerny vykon motorov na tych najvacsich lodiach
povedzme 50MW, tak 10 najvacsich je ~500MW. Nech osobne auto taha
priemerne 5-10kW, to zodpoveda 50 az 100-tisicom aut.

By ma zaujimalo ako to vzniklo a ze to nikto nespochybnuje.