Re: 3D tisk a trendy v oblasti extruderů a filamentů

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pátek Říjen 2 21:18:41 CEST 2015

Nechcel som Vas znechutit :-) Na druhu stranu, bowdenove riesenia sa
pouzivaju, takze to asi nejako ide - ale predovsetkym tam, kde je to
nutne, napriklad pri delta strojoch, kde je nizka hmotnost hlavy
nutna. Pokial chcete nahanat rychlost aj u kartezskych strojov takych
tych beznych konstrukcii ala Prusa a spol, kde je tazka uz aj os Y to
nema IMHO velky zmysel.
Inak, mozete zacat s klasickym extruderom nad hotendom a ked sa budete
v tom citit doma, mozete ho "oddelit".