Re: 3D tisk a trendy v oblasti extruderů a filamentů

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Říjen 2 21:13:16 CEST 2015

No tak to jste mi dal.
Já už o tom bowdenovém řešení byl skoro přesvědčený, a Vy jste mi
teď celé zboural.

Amatérský dotaz: ten retract má vyvolat v tavné komoře až podtlak,
nebo jenom snížit tlak? Pokud jenom snížit (ale stále tam bude pozitivní
tlak), tak by to vedení vadit nemuselo. Pokud podtlak, tak je to průser.
Díky.

PL