Re: [OT] Diesel a reálná spotřeba Ad-blue

Pátek Říjen 2 20:36:59 CEST 2015

Dne 2. října 2015 20:30 Zuffa Jan <ZuffaJ na cgc.sk> napsal(a):

> Ak ked vam praske guma v 130km rychlosti ziadne cidlo tlaku
> nepomoze

Přesně to se mi nedávno stalo, je možné, že by to čidlo pomoct mohlo,
protože pneumatika uteče pomalu a zničí ji až když se jede po prázdné...
jenže řidiče nenapadne, že by měl hned zastavit, napadne ho, že to je
potřeba dofoukat, třeba až bude příště brát benzín.

Ostatně ani mě hned nedošlo, že je něco s autem, nejdřív jsem si myslel, že
je to kvalitou české dálnice, až když to byl větší rachot, tak mě napadlo,
že takovej tankodrom to zase není.

P.K.