Re: [OT] Diesel a reálná spotřeba Ad-blue

Pátek Říjen 2 20:23:31 CEST 2015

Tak ono to má nějakou logiku, kdyby auto normálně jezdilo i bez adblue, tak
by to každej doplnil max. jednou za dva roky před STK. A určitě to jde
nějak očůrat, stejně jako jde očůrat, aby auto nepoznalo, že je vykuchaný
DPF.

Nicméně total stop je docela hardcore. Jsou i jiné způsoby, jak uživatele
donutit doplnit adblue, např. ten snížený výkon motoru nebo třeba že by po
otočení klíčkem musel minutu čekat, než by šlo nastartovat, fantazii se
meze nekladou.

Umím si představit, že adblue v nádržce bude dost, ale to čidlo, co to
snímá, nebude fungovat a z auta je nepojízdný křáp. Jenom proto, že nějaký
úředník v Bruseli rozhodl a basta :-(

BTW víte, co se mi taky nelíbí? To povinné hlídání tlaku pneumatik, akorát
to auto nesmyslně prodražuje. Opět jenom proto, že se úředník nudil.

P.K.