Re: [OT] Diesel a reálná spotřeba Ad-blue

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Říjen 2 19:18:33 CEST 2015

 2.10.2015, 19:14:34

Tak pozor. Ad-blue neni nejaka, ale vysoce cista mocovina, coz ta
prirozena tak uplne neni. Otazka je, zda to necemu vadi.
Nouzove by asi melo stacit, doplnit nadrz vodou, pokud mozno mekkou.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz