Re: [OT] Diesel a reálná spotřeba Ad-blue

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Říjen 2 17:49:29 CEST 2015

Spotřeba a cena nejsou momentálně signifikantní, nádrž (5l) na cca na
15000km. Trochu problém je, že když to dojde, tak auto přejde do
servisního režimu a jede max 30. A není zrovna moc čerpaček kde to mají,
takže to chce trochu hlídat.