RE: [OT] Diesel a reálná spotřeba Ad-blue

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Říjen 2 16:14:09 CEST 2015

To samozřejmě vím, že LL interval je peklo pro motor, ale VW ho asi pořád má
nastavený jako výchozí pro svoje auta. Podle té tabulky je to ten QG1. Auto
si sice nějak měří kvalitu oleje, ale vesměs to ten interval stejně nechá na
dojetí 30.000km nebo dva roky. Ale možná už se situace změnila...

Koželuh

http://auto.pravda.sk/novinky/clanok/1081-aj-vw-passat-cc-blue-tdi-uz-splna-