[OT] rozlousknuti ZIPu s pwd

Pátek Říjen 2 05:57:12 CEST 2015

Dne 01.10.2015 v 23:42 Aleš Filip napsal(a):
> Dobrý den,
>
> Heslo u ZIPu se naštěstí hledá docela dobře. Pokud ještě víte první 2
> znaky, tak to půjde rychle. I brute force metodou. Úplně nejlepší by
> bylo, kdyby jste měl nějaký soubor z toho zipu. Potom je to otázka
> několika minut. Já jsem používal nějaký ZIP Password recovery, ale
> stáhněte první free program, a určitě to maximálně za několik hodin
> rozlousknete.
>
> S pozdravem,

S temi free programy je casto problem, vyzkousel jsem asi 3 ale vsechno
velmi omezene a definice znaku a masky nic moc...
Nakonec jsem pouzil s uspechem fcrackzip, coz je jednoducha radkova
utilita, jen to naslo hodne kandidatu na hesla (asi overuje jen nejake 2
byty) a v seznamu jsem pak spravnou kombinaci snadno dohledal...
Takze vyreseno, ono to nebylo nic moc duleziteho - nejake 10 let stare
scany dokumentu pro zajimavost, ale myslel jsem, ze tak hezky graficky
(na klavesnici) vymyslene heslo nemuzu zapomenout - a stalo se ;-)

---