[OT] rozlousknuti ZIPu s pwd

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Říjen 1 23:42:43 CEST 2015

Dobrý den,

Heslo u ZIPu se naštěstí hledá docela dobře. Pokud ještě víte první 2
znaky, tak to půjde rychle. I brute force metodou. Úplně nejlepší by
bylo, kdyby jste měl nějaký soubor z toho zipu. Potom je to otázka
několika minut. Já jsem používal nějaký ZIP Password recovery, ale
stáhněte první free program, a určitě to maximálně za několik hodin
rozlousknete.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip