Re: Podložka na stůl

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Říjen 1 17:45:15 CEST 2015

Konečně řešení, které se mi zdá dobré.
Používám podobné, mám na to kus plovoucí podlahy.
Nějak mi hlava nebere proč je zájem používat nějaké plastové podložky.
Je to (podle mě) to nejhorší možné řešení - nemá to žádnou tepelnou odolnost
a má to nejhorší možné antistatické vlastnosti (nevěřil bych ani kusu
podlahové
"antistatické" krytiny).
Něco jiného je, pokud by se na tom dělalo s chemikáliemi. Ale pro práci
s elektronikou je to snad dost mimo, řekl bych.

PL