RE: [!!Mass Mail]Podložka na stůl

Čtvrtek Říjen 1 11:50:29 CEST 2015

Zdravím, dovolím si navrhnout jiné řešení:
už roky mám v dílně jako podložku reklamní kalendář s milimetrovým papírem v prostřední části. Asi to znáte, má to formát A2 nebo větší. obsahuje 12 listů na tvrdší podložce.
Výhody: izoluje, nemusíte shánět papír pro poznámky a náčrtky, když se zamatlá tak se utrhne a zahodí, optická myš ho umí číst, nelepí se na ruku. Cín nevadí, v nejhorším trošku začoudí při pájení.
Nevýhody: někdy se udělá oslí ucho a pak prudí, kapaliny můžou prosáknout přes více listů, je to hořlavé.

Zdravím
L. Kručinský

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Michal Grunt
Sent: Thursday, October 01, 2015 9:18 AM
To: HW-news
Subject: [!!Mass Mail]Podložka na stůl

Používáte někdo takovou zelenou podložku na stůl, které je určena na vyřezávání třeba textilu kolečkem? Viděl jsem ji používat třeba u modelářů. Otázka zní je vhodná i jako podložka pro pájení? Je odolná vůči třeba rozteklému cínu, když ukápne z hrotu, nebo není vodivá (když na ní položím osazený plošný spoj) třeba, že na ni je nějaká slaboučká povrchová vrstvička a pod touto vrstvičkou je něco (polo)vodivého?

MG