Re: Podložka na stůl

Čtvrtek Říjen 1 11:46:13 CEST 2015

Ja jako podlozku pod pajeni pouzivam starou podlozku pod mys, dole je jakasi penova
guma cca 2.5mm, nahore plastova folie 0.4mm. Jeji velka vyhoda je, ze je mala, takze
neprekazi (20x25cm). Vodiva neni, snad leda tak tim bordelem, co se na ni postupne
nashromazdil. Trochu pruzi diky te gume vespod, coz mi vyhovuje

Odkapavajici cin ji vadi primerene, stejne tak nejake drobne rezani kabliku apod.,
tj. trochu se poskodi, ale vubec mi to nevadi. Rikal jsem si puvodne, ze az bude
hnusna, tak ji vyhodim a vemu si zas novou (nahromadily se mi od doby co mysi
postupne prestaly potrebovat podlozky), ale jeste jsem ji natolik hnusnou
neshledal...

D.O.