CAD workstation

Michal Lukac michal.lukac na fstroj.uniza.sk
Čtvrtek Říjen 1 11:37:04 CEST 2015

Zdravim, tak len pre porovnanie
Robim s PTC/Creo (kedysi proengineer) a mam tu poskladany  i7-4770 3.4GHz , 16GB RAM a grafiku GTX 650 zakladna doska je s chipsetom Z87
momentalne mam zostavu s okolo 10000 suciastkami a da sa stym vpohode pracovat...

Doma mam i5-4670 3.4GHz a 8G ram ,bez graf. karty, grafika len na zakladnej doske (GIGABITE Z87 HD3) a stou velkou zostavou nie je problem,
sice trva dlhsie regeneracia, mozno o 2- 3 sek a pri zobrazeni v drotenom modeli je to uz poznat, ale na mensie zostavy nie je problem.
(Myslel som ze neskor dokupim grafiku, ale zatial nie..)

Neviem ake naroky ma SolidEdge ale myslim ze nejaka vyssia rada i5, 8-16GB ram a nejaku grafiku do 100Eur by to bolo vpohode. Ta grafika sa asi urcite hodi ked sa ma vykreslovat droteny model, alebo trajektorie nastroja pri obrabani.... A samozrejme SSD disk, to dost pomoze..

Este jedno porovnanie.. robil som jeden vypocet v ansyse, na xeone s 24 jadrami 128GB ram (oznacenie teraz neviem, z roku asi 2010) a na tom i7. Na tom xeone (bezalo vsetkych 24 jadier) trval vypocet 1.5h na tom i7 20 min (bezali 4 jadra). Cely model sa vosiel do RAM takze to nespomaloval disk.

m.

From: Jaroslav Meduna
Sent: Wednesday, September 30, 2015 11:15 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: CAD workstation

DD,

hledam tu HW reseni pro CAD pracoviste (Solid edge + Cam express), ktere by rozumne fungovalo. Problem je v tom, ze zminovany SW (ale i podobna konkurence) bezne neumi pracovat s multicore CPU a vse bezi jen na jednom jadru (i v roce 2015). Proto bych se rad zde, v konferenci zeptal, jestli nekdo neumite doporucit zelezo, na kterem by to aspon trochu slusne jelo ...

Zdravim, JM