Mikrovlnne diody

Pondělí Listopad 30 12:18:25 CET 2015

Je na to potřeba správné vybavení a někoho, kdo je to naučí.
Horkovzdušná páječka nestojí majlant a rodiče dětem často kupují úplné
blbosti za delší peníze. Pak už snad jen pastu, pinzetu a odsávačku.
Značení součástek - no když tam něco dávám, mám označený proužek nebo ho
mám v označeném šuplíčku (pytlíčku). Pokud dodržuju hodnoty kondů, které
jsem si napsal ve schematu, vím co tam mám a nepotřebuju z desky nic
číst. Pokud tam chci při vývoji dát něco jiného (ohřát horkovzduchem,
sebrat pinzetou a položit jiný je fakt jednodušší než to dolovat z
dírek), ve schematu si to přepíšu, takže zase vím, co tam mám. Ostatní
součástky mimo kondů mají značení, které se u vlastních konstrukcí dá
dohledat. Pokud se snažím opravit bez dokumentace něco od Číňana, je to
trochu jiný problém a smd za to nemůže. Různé exoticky značené součástky
jsou i v tht. Ale to už není případ domácího bastlení.
Anděl