Mikrovlnne diody

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Listopad 30 11:29:34 CET 2015

Jedna noha bude antena a druha perfektny filter.
1mm = 1nH, 1mm na 2.4GHz = 15ohm.
Blokovaci kondenzator bude mat teoreticky 0nieco ohm.
Na takyto system sa nebude dat chytit nic.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Sunday, November 29, 2015 9:02 PM
To: HW-news
Subject: Re: Mikrovlnne diody

Tak rozhodně netvrdím, že jsem testoval všechny uvedené. Tahle mezi nimi asi nebyla. Jen vím, že dost z nich bylo BATněco a BARněco. Možná to byly všechny malé shottky, co zrovna měli skladem v GM.

BAT15 je do 4 V, tu bych tam radši nedával, nemusela by přežít. Ale BAT45 by byla super, jen nevím, kde ji sehnat.

V této aplikaci preferuji vývodové, nohy poslouží rovnou jako anténa. Ale možná si to rozmyslím, když mě napadne nějaká víceúrovňová indikace s několika LED. Ovšem při zachování napájení jen ze signálu, tedy bez baterky.

PH

From: gatilo
BAT14/15 jsou urceny pro smesovace 12/10GHz.
Takze pokud vam nefungovaly, mozna bude problem nekde jinde nez v pouzite diode.