Mikrovlnne diody

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pondělí Listopad 30 11:24:46 CET 2015

Vrtak jsem lamal tak 1 rocne maximalne, zato ztracim desitky SMD
odporu/tranzistoru/kondenzatoru/diod rocne (pravda, cenove to porad
mozna vyjde levneji), hridel jsem neohnul nikdy.
No coz o to, ty deti to prectou bez problemu. Ale ti starsi s tim
ctenim piditextiku mivaji problem:( Proste uz ty oci nejsou co byvaly.
Neni problem zapajet SMD stonozku, problem je zkontrolovat, ze nikde
mezi nozickama nezustal zkrat. (opet ze stejneho duvodu - ach ten
zrak).
Ale na druhou stranu - taky preferuju SMD. Vrtat diry je otrava a
plocha DPS je nesrovnatelna. A mnohem lepe a prehledneji se mi ty SMD
(odpory,kondenzatory,...) skladuji. Plato odporu E12 od jednotek ohmu
do megaohmu je cca A4, vyvodove je to katastrofa:)
Marek