Arduino STM32

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Listopad 30 10:14:16 CET 2015

Tak tu jsem tam vůbec neměl... Musel jsem ji odinstalovat přes Boards
manager - Arduino SAM Boards (32-bits AMR Cortex-M3) a pro jistotu jsem
před tím ještě downgradoval Arduino SW na 1.6.5 (měl jsem 1.6.6). Překlad
už nyní funguje. Klon Maple Mini mám také tak až bude čas zkusím ho
naprogramovat.

Děkuji, MG.