zajimavy ulovek austraskeho piskore

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Listopad 30 00:31:19 CET 2015

Ano, pustite to studentom - nech vedia coho sa vyvarovat ked ich
niekde prijmu na prax ;-)

Mne ten "medicinsky tablet" pripada ako praca studenta zamestnaneho na
praxi pocas letnych praznin vo firme. U nas vo firme sa tiez semtam
nejaky objavi, davam im samostatne riesit menej dolezite problemy, u
ktorych nevadi ak sa pripadne nedoriesia. Chalan na tom par mesiacov
pracuje a co z toho vzide sa bud pouzije alebo hodi do takej jednej
skrine kde je "bordel". Ten bordel sa raz za cas pretriedi a vyhodi -
a ak to niekto "zachrani" pred vyhodenim, moze si k tomu primysliet
historku o tom, ze ten studentsky nedorobok je regulerny vyrobok
firmy.
Podotykam, ze niektori studenti drzia v ruke pajkovacku prvykrat v
zivote, ini zas programuju tak, ze ich zdrojaky vyzeraju ako
vnutornosti toho tabletu. Kazdy sme iny a nedokaze kazdy vsetko.

A este je moznost, ze vnutornosti toho tabletu su uplne ine nez to, co
malo byt povodne v krabicke. Ja takto recyklujem pristrojove skrinky,
trebars maly laboratorny zdroj mam v krabicke od ovladaca zubarskeho
kresla firmy Chirana - lebo ta krabicka mala prihodnu velkost. Ak by
sa to dostalo k falzetovemu protinozcovi, zrejme by sa zavzdusnoval
nad tym, ake mizerne laboratorne zdroje ta Chirana vyrabala.