Mikrovlnne diody

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Neděle Listopad 29 15:28:15 CET 2015

Já používám např. levnou BAT15 řádově do cca několika GHz  nebo třeba
BAS70 do stovek MHz. Obecně čím nižší má dioda kapacitu tím výš funguje.
Na druhé straně ale čím výš funguje tím má menší maximální napětí. Takže
je obvyklé nutné hledat kompromis. Ty HSMS jsou výborné ale pro většinu
věcí zbytečně drahé.

     Martin.