Arduino STM32

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Listopad 29 12:31:10 CET 2015

Tak jsem si s tim hral jeste chvili, postupy od Rogera Clarka se mi jevi
jako "idiotensicher", kdyz jsem to podle nich rozchodil i ja:
https://github.com/rogerclarkmelbourne/Arduino_STM32/wiki

Pouzil jsem klon LeafLabs Maple Mini:
http://static.leaflabs.com/pub/leaflabs/maple-docs/latest/hardware/maple-mini.html
http://www.leaflabs.com/about-maple/
Kupovano v Aliho rychliku:
http://www.aliexpress.com/item/STM32F103RCBT6-ARM-Cortex-M3-leaflabs-Leaf-maple-mini-module-for-arduino-STM32/1878982440.html?spm=2114.01020208.3.1.vOchWJ&ws_ab_test=searchweb201556_7_79_78_77_80,searchweb201644_5,searchweb201560_10

Do nej nahral upraveny bootloader:
https://github.com/rogerclarkmelbourne/Arduino_STM32/wiki/Bootloader
Mozna to neni nutnost, ale me se to podarilo kousnout (zrejme se nahral
kod nekam, kam nemel), tak kdyz jsem bootloader prehraval, nahral jsem
ten mensi, s tim to zatim zije.

Pridratoval jsem k tomu TFT s ILI9341 (mam ho prave na stole k jinemu
projektu), prelozil a nahral priklady s timto displejem - a ono to chodi
a netreba rikat, ze vyrazne rychleji, nez na Arduinu (i ta verze, ktera
nepouziva DMA).

Ted by to jeste chtelo, aby se mi to podarilo presunout pod Code::Blocks
(pro Arduino pouzivam predkonfigurovanou verzi Code::Blocks for Arduino)
a budu celkem spokojenej clovek, to originalni IDE je sice porad
vylepsovane, ale za C::B stale jen pokulhava. Jen se obavam, ze to asi
nebude takova trivialita - nebo alespon pro mne ne.

Kazdopadne Arduino STM32 vidim jako pouzitelne.

Pavel Kutina