zajimavy ulovek austraskeho piskore

Neděle Listopad 29 10:38:18 CET 2015

Tý brďo. Tak to je vážně hustej kousek.

Úroveň té napájecí desky je podle mě spíš než Azie vzor "místní bastlíř". A to
propájení baterek, no to musela být sotva pistolová páječka, sotva do drží přilepený
kalafunou...
Úplně si dokážu představit, jak tohle někdo doma na koleně vyráběl a za těžké peníze
dodal do místní nemocnice. Teda asi to tam spíš za ty těžké peníze dodal nějakej
místní vykuk, pro kterého to ten chudák po večerech za pár marek slepoval.

Skvělé. Asi to na poslední předvánoční přednášce pustím studentům :-)

D.O.