jak rychle zmerit/opravit cinsky zarovicky na stromecek :-).

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Neděle Listopad 29 00:39:14 CET 2015

Mohlo by pomoct nieco taketo (mam zbastlene na univerzalke, pouzivam):
http://www.bastleni.eu/elektronicka-zapojeni/11-hledac-el-vedeni

Alebo hotove, ak je pristup k zivemu vodicu, to mate. V prislusenstve je
aj krokodilkovy vodic, t.j. skusobny signal pripojite na hocico, nie iba
Eth apod, co je tam popisane. Mam to, vyhoda je, ze injektuje bezpecne
napatie:
http://www.dx.com/p/xq-350-j45-rj11-phone-lan-network-wire-tracker-scanning-device-orange-158584#.Vlo5Um77Nck

miro