jak rychle zmerit/opravit cinsky zarovicky na stromecek :-).

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Pátek Listopad 27 19:47:39 CET 2015

tak optickou metodu mam ted za sebou, ani prosviceni baterkou + lupa nejde urcit mrtvy vlakno.
tyhle jsou elektronicky, asfalt_flek 4 x PCR406.
t.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Friday, November 27, 2015 7:44 PM
To: HW-news
Subject: Re: jak rychle zmerit/opravit cinsky zarovicky na stromecek :-).

Kdysi jsem něco podobného opravil na počkání na návštěvě: Prohlédnul jsem žárovičky, našel vadnou, do té jsem cvrnkal, až se to rozsvítilo, resp.
rozblikalo. Pak jsem byl požádán, jestli by ještě nešlo zastavit to blikání.
Našel jsem žárovičku s bimetalem, crvnknul do ní a byl klid:-)

PH

-----------------
From: Kubat Tomas
mam tu na opravu klasicke cinske zarovicky na vanocni stromek(kseft z hospody, strategicky).
ted bych vynechal varianty jit a koupit za 100kc  novy (nevim kolik to stoji).
stav byl, ze nekdo utrhnul napajeci snuru ...
pripajel jsem, zjistil ze v plastu jsou max. 3 medeny vlasy dratu ..
zacalo to svitit, ale rezim to melo jen megadiskoteku, proto to asi nekdo skubnul, snura se zasuvkou byla nedostupna :-).
tak jsem to cele propajel, zkontroloval vsechny soucastky, 2 x odpor, 1 x elit ..
uz to dela vsechny rezimy, ale sviti jen 2 vetve ze 4 .
kazda vetev ma 35 zarovek(7ohmu),   zatavenejch ve smrstovacce.
kdyz jsem propichnul izolaci tech dratu, byla to malem jeho smrt, bidnej plast + zadna med.
ted predstava, ze se dopicham vysledku je strasna :-).
i predstava pulka, pak zase pulka atd. nic moc .
treba mate nekdo nejakej figl.
pocitam, ze kdyz tu vadnou nahradim dratem, nic se nestane, 35 nebo 34 zarovek je burt .
nahradni samo nemam.
diky za pripadnou inspiraci.
berme to jako patecni tema :-).