DAB a Inet radio v Lidlu

Jan Matuška hw na starhill.org
Pátek Listopad 27 19:10:36 CET 2015

Ač jsem obvykle fanda nových věcí, tak mám, bohužel, podobný názor -
přínos DAB (narozdíl od DVB-T) je pro většinu lidí sporný až nulový. Co
se změní? Rádia se sotva uživí nyní a tak logicky přibude jen hromada
tématických hudebních kanálů. Je to však dnes něco s "wow" efektem?
Není, na internetu (tzn. doma, v práci, v mobilu na cestách) si mohu
pustit co chci již nyní. A obecně hudby a podcastů je kolem nás takové
množství a tak snadno dostupné, že další distribuční kanály jsou opravdu
zbytečné. Před 20-ti lety by to byla naprostá bomba, ale dnes? Nicméně
uvidíme co se bude dít, ale já osobně si DAB rádio za x tisíc zatím
kupovat nebudu.

JM.