Cube, M0, divne chovani

Pátek Listopad 27 17:45:17 CET 2015

Je to ta nejnovejsi 1.3.0, to jsme overovali. A s povolenim hodin
(prodlevou) to problem nebude, protoze inicializace TIM je az skoro
posledni v retezci a vsechny predchozi GPIO fungujou...
Uz jsem ale nasel modulek s 051 na kterem to vyzkousim, otazka je,
jestli se to bude chovat stejne. Puvodni vytvor uz je nasazen a pry i
funguje mimo nase pracoviste.