Arduino STM32

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Listopad 27 16:34:39 CET 2015

Zdravím,
chtěl jsem vyzkoušet Arduino prostředí pro STM32F103. Postupoval jsem podle
https://www.youtube.com/watch?v=-zwGnytGT8M ale teď nemůžu přijít na to kam
zkopírovat GCC, protože mi to při překladu hází chybu:

Arduino: 1.6.4 (Windows 8.1), Vývojová deska: "Generic STM32F103C series,
STM32F103CB (20k RAM. 128k Flash), STLink"
Cannot run program
"{runtime.tools.arm-none-eabi-gcc.path}\bin\arm-none-eabi-g++" (in
directory "."): CreateProcess error=2, Systém nemůže nalézt uvedený soubor
  Tento výpis by měl více informací s
  "Zobrazit více informací během kompilace"
  povoleno v Soubor > Vlastnosti

Procházel jsem TXT konfigurační soubory, snažil jsem se GCC nakopírovat do
těch adresářů na které se odkazují (i když přesně nevím kam se odkazuje
proměná runtime.tools.arm-none-eabi-gcc.path takže jsem zkoušel do různé
cesty v dokumentech a pak v adresáři kde je program), ale chyba stále
stejná. Poradí mi někdo jak na to?

Děkuji
Michal Grunt