instalace WIN10

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Listopad 27 12:22:16 CET 2015

Tak jsem s tím trochu zápasil (dva disky a na druhý jsem chtěl nainstalovat
W10 na čisto)... Jenomže jsem se nemohl dostat k licenčnímu číslu W10. To
se totiž vygeneruje až po upgradu. Takže jediný řešení bylo na druhý disk
nainstalovat základ W7 (ani ovladače nebyly třeba, síť se chytla a nic
dalšího potřeba není, snad jenom pár aktualizací) a pustit tam ručně
upgrade na W10 s volbou že nechci nic zachovat. Po instalaci W10 jsem si do
budoucna opsal ze systému licenční číslo (kdybych ho chtěl už instalovat z
DVD/USB na čisto).