UV LED strip

Jaroslav Rybárik rybarik na xtech.sk
Pátek Listopad 27 09:50:27 CET 2015

Neviem teda ake led su pouzite na pasikoch, ale urcite nie horsie ako
tie led, co predava cinan v sacku po 100/500/1000ks na ebay. A na take
je podla mna 5 minut pri 3 cm strasne vela. Ja mam led v rastri 2cm x
2cm, svietim asi z 6-8 cm a pouzitelne to je pri casoch do 3 minut. Prvy
led panel ktory som robil na osvit mal hustejsi raster, mohol byt
blizsie k plosaku a nesmelo sa svietit dlhsie ako minutu a pol... Takze
kombinacia led pasik a cas by sedel, ale aspon pri 3x - 4x takej
vzdialenosti :)

Jaro