UV LED strip

iko iko.ikoon na gmail.com
Pátek Listopad 27 08:41:54 CET 2015

Zdravim,

vcera konecne prvy pokus s UV Led pasikom na vyvolavanie, cez foliu,
tlacene na farebnom lasere, toner bez acetonovania, osvit 5min,
vzdialenost 3cm, 5 LED pasikov po 24 LEDiek, napajanie 12V.

Nejak to fungovalo, vyvolanie foto vrstvy islo pekne. Bude to chciet
este nejake pokusy.

--
iko

Počítač bez Windows je ako kakao bez kečupu.