RE: Výběr notebooku *

konference na ei.cz konference na ei.cz
Pátek Listopad 27 08:23:37 CET 2015

To zalezi jaky provozni rezim kdo ma.

Ja kombinuji kancelarsky a cestovni rezim ( notes muze byt tabletem) a ten dotykac se mi osvedcil.

Toliko z me praxe.

Galuszka Jan

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Zuffa Jan
Sent: Friday, November 27, 2015 8:06 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: Výběr notebooku *

Win10 je urcite lepsia volba ako WIn8. (sice je to z pekla do ohna ale budis J )

Dotykova obrazovka ma zmysel pokial sa da notebook

pouzit systemom tablet. To by ale musel byt patricne

tenky a lahky. Vyhoda mysi a klavesnice je cisty displej

co je dost podstatne pri cadoch a vobec pri praci. Kombinacia

mys + prsty = kravina rovnako velka ako pouzivat dotykovy displej

na kancelarsku / vyvojarsku pracu.

j.