Re: Výběr notebooku

Ondřej Kozumplík kozond.konf na gmail.com
Pátek Listopad 27 00:17:10 CET 2015

rozliseni tam mam v pohode, ale ta plocha je titerna. navic kvalita
displeje a barevne podani je taky otresne, a to tomu vsemu moc neprida ...
u 15ky s fullHD, pokud by mi vadily male ikonky a pismenka, bych spis volil
nastaveni vetsich ikon a pisma. to lze snadno docilit. jine nez nativni
rozliseni bych nedaval. to vypada priserne. ikdyz i to jsem videl lidi
spokojene pouzivat (kazdodennim pohledem na jejich plochy jsem si udelal
obrazek o te prisernosti) .... rozliseni externiho monitoru fullHD by dnes
mela snad zvladnout grafika v jakemkoliv notasu.

ataman