Re: Výběr notebooku

Čtvrtek Listopad 26 18:40:17 CET 2015

Tak nastavite treba 150% velikost ve windows a vetsina aplikaci to
zvladne (mozna to umi i linux) Ja to tak pouzivam na 4K monitoru a zadne
vetsi problemy. Teda W10 to umeji dobre, nizsi nevim jak moc dobre ale
nejak taky.
Ja bych do min nez HD nesel a do 1366 uz vubec ne, to je IMHO naprosto
nepouzitelne krome prohlizeni fotek, webu a mailu.