RE: Výběr notebooku

Zdeněk zdej na atlas.cz
Čtvrtek Listopad 26 17:53:10 CET 2015

U té 14“ Vám vadí spíše malá plocha displeje nebo nějaké nevhodné rozlišení?

17“ asi vyloučím. Auto to sice uveze, ale občas budu cestovat letecky. Jako palubní zavazadlo by to bylo velké.

Takže zbývá 15“. Osobně se přikláním k menšímu rozlišení 1360x768 než k full HD. Z těch malých pixelů mám trochu obavy.

Je potřeba zkoumat rozlišení, které podporuje externí výstup? Nebo je full HD standard?

Z.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ondřej Kozumplík
Sent: Thursday, November 26, 2015 4:59 PM
To: HW-news
Subject: Re: Výběr notebooku

14ku nebrat. dostal jsem ji ted v praci a zadna vyvojarina se na tom rozumne delat neda, ani kreslit plosnaky, ani programovat (oci mam v poradku, pajim i 0402 bez lupy :) ). Mozna na fotky a powerpoint ...... Ten palec navic u 15ky je hodne poznat a da se na tom uz neco i delat. ja soukrome mam 17ku, ale tolik moc s tim necestuju takze vaha ani rozmery mi nevadi.

ataman