DAB a Inet radio v Lidlu

Čtvrtek Listopad 26 11:22:43 CET 2015

Ony se ty nectnosti objeví zase jinde :-) MPEG4 (z toho ukradený -
odvozený DIVX) u obrazu pracuje tak, že vezme jeden klíčový snímek a pak
přenáší jen změny. Ve zvuku asi něco podobného jde taky, jenže v
přirozeném zvuku nejsou žádné dvě periody stejné a tak se hledají jen
přibližně podobné úseky a bude nejspíš snaha trochu je přiohnnout aby
těch rozdílů v datech bylo co nejméně. Dožene se to až do stavu, kdy to
většině lidí ještě příliš nevadí. Jenže pak přijde nějaký rejpal a řekne
že je to něco úplně jiného než originál ... a má pravdu.
Anděl