DAB a Inet radio v Lidlu

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Listopad 26 08:57:56 CET 2015

Pokud nezruší to umělé navyšování hlasitosti i během písničky (nevím jak se
tomu odborně říká, ale taková písnička zní úplně jinak a když k tomu
přidají ještě ořezané pásmo a kdo ví jestli to nepouští i z nějaké zmršené
MP3, protože někdy mi to tak připadá u komerčních rádií), tak snad o
kvalitě nemůže být ani řeč. Snad jenom ČRo3 to má buď vypnuté nebo rozumně
nastavené.