Re: OT: STM32, linux a nahrání fw

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Listopad 25 19:01:06 CET 2015

Jo a ještě tam byl dotaz na registry a periferie.
S registry se dá normálně pracovat, viz třeba tady:
https://sourceware.org/gdb/onlinedocs/gdb/Registers.html

Periferie jsou namapované do paměti. Ale tam defaultně nemusí
být přístup, takže v GDB nastavit:
set mem inaccessible-by-default off

Nastavení se dá uložit do souboru .gdbinit v pracovním adresáři, nebo
explicitně volat z nějakého jiného souboru:
arm-none-eabi-gdb -x <initfile>

PL